ماهینی: مرا پرسپولیسی بدانید
 
پاتوق قرمز
ارتش هواداران دو آتشه پرسپولیس

 مدافع بوشهری ذوب آهن را دیگر باید یک پرسپولیسی دانست. حسین ماهینی که در اردوی تیم ملی حضور دارد به خبرنگار سایت گل گفت« هم حرفهایم را با سردار زده ام و در هم زمینه ها به توافق رسیده ایم اما هنوز هیچ چیزی روی کاغذ نیامده ولی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا قبل از اردوی ترکیه قراردادم را ثبت می کنم»
او ادامه داد« از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم پرسپولیسی شوم و امیدوارم به گونه ای عمل کنم که هواداران از نحوه بازی کردنم راضی باشند. می دانم بازی کردن در تیمی مثل پرسپولیس راحت نیست و فاکتورهای خاص خود را دارد به همین دلیل همه تمرکزم روی فوتبالم است تا موفق شوم. از همین جا هم از همه پیشکسوتان و سرداران تاریخ پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن این تیم رخصت می طلبم»

ماهینی می گوید« بازی کردن در پست اصلی ام یعنی دفاع راست را مورد تاکید قرارداده ام و می خواهم در پست خودم بازی کنم.در این زمینه هم حرفهایمان را زده ایم. این البته شرط نیست که بخواهم بگویم برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس شرط گذاشته ام اما می دانم در این پست کارآیی ام بسیار بهتر خواهد بود»
وی از شرایطش در تیم ملی می گوید« همه بچه ها با تمرینات فشرده زیر نظر کی روش تمام ذهنشان را معطوف به صعود به جام جهانی کرده اند و امیدواریم این خواسته برآورده شود.اگر خدای نکرده به جام جهانی نرویم فوتبالمان به قهقرا می رود.همه باید دست به دست هم بدهند تا در برزیل حضور داشته باشیم»
او در مورد تیم های شهرش هم صحبت می کند« متاسفانه بوشهر در لیگ برتر آینده سهمیه ای ندارد و این برای همه بوشهری ها سخت است. این مسئله مرا ناراحت می کند و امیدوارم همین تلنگری باشد که همه را متوجه سازد که تیم نداشتن چه مشکلاتی به همراه دارد.»تصویر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش امدین
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ هواداران پرسپولیس و آدرس perspoliseha1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان